piątek, 20 sierpnia 2010

Jola & Kamil - wesoła zapowiedź

Już od dłuższego czasu miałam ochotę na zdjęcia plenerowe w Wesołym Miasteczku ale zgrać termin Młodych, mój i Wesołego Miasteczka nie jest łatwo ;) W końcu się udało. Z Jolą i Kamilem sesję rozpoczęliśmy na Starówce z lekką obawą czy damy radę, ponieważ jeszcze wczoraj relaksowałam się tam z mężem, naszymi znajomymi a także tłumem entuzjastów Karnawału Sztukmistrzów... Dzisiaj na szczęście tłumów nie było i mogliśmy zrobić dużo fajnych zdjęć - takich na romantyczno-przytulańską nutę ale też tych wesołych, których namiastkę prezentuję poniżej. Po resztę zapraszam za jakiś czas a tymczasem jeszcze świezutkie, sprzed 3 godzin zdjęcia.


4 komentarze:

Fotografia ślubna i rodzinna pisze...

o jaaaa podziwiam te karuzele, ja bym miał ostro :D

Iwona vel migdał pisze...

Iza na karuzeli przejechałam się dwa razy i do tego tyłem :D Po wszystkim byłam chyba lekko zielona ale warto było :D

Eliza pisze...

Fajowe orginalności i śliczna Pani Młoda ;-)

Hogata pisze...

Genialne ujęcia na karuzeli!!

Prześlij komentarz