piątek, 8 lipca 2011

Agnieszka & Kamil - reportaż i plener

Agnieszka i Kamil to para fajnych, luzackich i uwielbiających tak jak ja czarno-białe zdjęcia ludzi, którzy ku mojej radości wybrali mnie do uwiecznienia dnia Ich ślubu. Już od pierwszych chwil poczułam się jak u siebie... przyjemny, domowy rozgardiasz, zero skrępowania... Zdjęcia robiły się same :) No i kościół św. Mikołaja na lubelskim Czwartku - pokochałam od pierwszego wejrzenia i mam nadzieje, że kiedys tam jeszcze zawitam. Piękne słońce towarzyszyło nam aż do zachodu, w przeciwieństwie do dnia sesji plenerowej, kiedy to rzęsisty deszcz przegonił nas ze zbożowych pól, czego dowodem jest ostatnie zdjęcie.

Co tu dużo pisać, było w dechę! :)

6 komentarze:

Hubert Kalinowski pisze...

Przyjemne zdjęcia. Gratuluję :)

Iza Górska pisze...

Iwonko - świetnie się ogląda te zdjęcia. Piękne, dopracowane, z klimatem, a Daniel Craig obłędny! :-)

Iwona vel migdał pisze...

Iza, Hubert dzięki :) Komplementy od Was to jest COŚ :)

Anonimowy pisze...

świetny reportaż :)
Iza.

Anonimowy pisze...

wspolpraca z Toba to byla czysta przyjemnosc! nie moge sie napatrzyc na zdjecia :) bedziemy mieli powazny problem z wyborem tych do albumu... dzieki za swietne uwiecznienie tych najlepszych chwil! :)) buziaki, agnieszka&kamil :***

Iwona vel migdał pisze...

Dzięki Aga :D I vice versa ;)))

Prześlij komentarz