niedziela, 6 czerwca 2010

Karola i Marek - zapowiedź ;)

Dziś nietypowa zapowiedź z reportażu mojej siostry ciotecznej Karolinki i jej wybranka Marka :) W trakcie wesela wyskoczylismy na chwilkę na mini plener. Początek był tradycyjny... kilka zdjęć w zieleni, kilka w ruinach a potem ... niebywałym wzięciem cieszyły się okulary pożyczone od Agi, które oprócz tego, że są fotogeniczne, wprawiają wszsytkich w dobry humor ;) Mam nadzieję, że te zamówione przeze mnie mają taką samą magiczną moc.
Karolinko i Marku wszystkiego dobrego i niech Was szczęście nie opuszcza :D

4 komentarze:

Eliza pisze...

Ja już nie mogę doczekać się reszty zdjęć, zapowiada się ciekawie, tylko muszę się przyznać, że znajomą parę ogląda się 2 razy ciekawiej ;-)

Anonimowy pisze...

Już chce się więcej!!! Ta sesja musi być świetna :D pozdrowienia dla fotografów i mojej kochanej pary :*:*

A.K

Iza Górska pisze...

Świetna zapowiedź! Kiedy całość? :-)

Anonimowy pisze...

Zapowiedz jak i cala reszta rewelacyjna...Normalnie az nie moge doczekac sie wszystkich zdjatekkkkk....Pozdrawiammm Starszaaa Katrina

Prześlij komentarz